Containers…….

av Christina

…….år fantastiska!

Jag har storröjt på tomten och hade det inte funnits en sådandäringa stor plåtlåda att slänga i, skulle jag bittert ha ångrat att jag tagit fram häcksax, grenkapare och bra-sågen. Tyvärr återstår det en rejäl massa som ska bort men det tror jag att jag överlåter åt ett inhyrt proffs – att kapa stora träd är inte riktigt min grej längre.

Har också lyckats återvinna en hel del grusplan – har alltså dragit, hackat och rullat bort typ gräs och mossa och maskrosor och….. – på uppfarten och nu återstår mindre en hälften av eländet.

Tyvärr har jag bara ett fåtal dagar kvar av denna del av semestern så jag får lov att ta det lugnt så att jag hinner vila upp mig innan min kropp behövs för arbetsjobbet.

Jaja, sommaren är ju inte över än och ogräs och annat försvinner ju inte så jag hinner nog……..